SEO ir paieškos sistemos

Nagrinėjant SEO ir pagrindinius jo aspektus, dažniausiai susiduriama su viena paieškos sistema ir darbu joje, t.y. Google. Tačiau reikėtų atkreipti dėmesį ir į kitas paieškos sistemas, jeigu norite SEO srityje pasiekti tikrai gerų rezultatų, pvz. Bing. Pastebima, jog skirtingos paieškos sistemos naudojamos skirtinguose kontinentuose: tarkim, Europoje žmonės įpratę naudotis Google paslaugomis, tuo tarpu Amerikoje didesnis skaičius žmonių gali naudoti Bing. Galbūt iš dalies taip yra todėl, kad Europai Bing veikla kol kas yra nepritaikyta, bet didelį skirtumą lemia ir žmonių įpročiai. Tačiau jūsų svetainei nuo to gali būti tik geriau, nes pritaikę savo SEO strategiją kelioms paieškos sistemoms, o ne vienai, galite pasiekti kur kas daugiau.

Atlikti tyrimai atskleidė, jog išplėsti SEO į kitas paieškos sistemas verta, nes jos sudaro nemažą dalį rinkos: Bing ir Yahoo užima net 30 procentų jos. Be to, kadangi dauguma tinklalapių ir svetainių dažniausiai vis dar yra linkę dirbti ir optimizuoti SEO tik vienoje paieškos sistemoje (dažniausiai, beje, Google), jeigu nuspręsite išplėsti savo veiklos ribas, iš karto pasieksite net 30 minėtų procentų, kuriuos jums pridės SEO per Bing ir Yahoo. Patys pagalvokite, ar papildomi galimi 30 procentų potencialių vartotojų ir tikslinės auditorijos jūsų verslui yra gerai ir reikalinga, ar vis dėlto ne. Dažnas, ko gero, atsakys „taip“. Nagrinėjant Bing optimizavimą pastebima, jog čia, taip pat kaip ir Google, labiausiai ieškomi prekių ženklai yra klasifikuojami aukščiau, socialinė medija gali turėti įtakos aukštesniems vertinimams, nuorodų skaičius ir jo dydis tiesiogiai siejasi su reitingu, pabrėžiamas kokybiško ir kūrybiško turinio aktualumas, o tai, kaip pateiksite turinį taip pat yra svarbu, visai kaip dirbant su SEO Google. Tačiau pastebima, kad Bing daugiau dėmesio skiria socialinės medijos indikatoriams negu Google, ir tinkamai pozicionuojami rezultatai visuomet pritraukia didesnį šios paieškos sistemos dėmesį, o tam įtakos turėti gali net ir tokie dalykai kaip didesnis paspaudimų „patinka“ ar pasidalijimų skaičius. Be to, dirbant su Bing reikėtų kuo daugiau dėmesio skirti vaizdinėms priemonėms, nes tokias svetaines, kuriose daug video, paveiksliukų ir vaizdinės medžiagos ši paieškos sistema visada vertina geresniais rezultatais. Skirtingų paieškų sistemų pagalba iš tiesų galite pasiekti skirtingas tikslines auditorijas ir taip praplėsti savo verslą.

Leave a Reply