Balta skrybėlė prieš Juodą skrybėlę

SEO ir marketingas bei strategijų taikymas iš tiesų turi šį bei tą bendro. Tai — nuolatinė geriausių ir veiksmingiausių technikų, kurios padėtų pasiekti tai, kas numatyta tiek trumpalaikėje, tiek ir ilgalaikėje perspektyvoje, paieška. Daugeliu atvejų, tik nuolatinio testavimo ir gilinimosi pagalba galima atrasti efektyviausias strategijas, kurios padėtų jūsų verslui pakilti į aukštesnį lygmenį. Nagrinėjant SEO, išskiriamos dvi dažniausiai pasitaikančios technikos: Baltoji skrybėlė ir Juodoji skrybėlė. Jeigu gebėsite suvokti svarbiausius skirtumus tarp šių dviejų technikų, pasieksite kur kas geresnių rezultatų negu jas nuolat painiodami tarpusavyje.

Pirmiausiai — svarbiausias faktas: abi strategijos, taikomos teisingai, yra veiksmingos, ir gali padėti jums ir jūsų verslui pasiekti rezultatų. Esminis klausimas yra tik toks, kurią iš šių dviejų jums vis dėlto reikėtų rinktis.

Baltosios skrybėlės metodas yra sukonstruotas taip, jog SEO pagalba kauptų ir įsimintų paieškų sistemos srautą, kuris pasižymi itin aukšta kokybe. Tai gali būti pasiekiama užtikrinant, jog savo puslapyje laikysite kūrybišką, kokybišką turinį, visuomet naudosite svarbiausius raktažodžius bei, analizės dėka, juos pildysite ir tobulinsite, taikysite meta-tekstus, galiausiai — supaprastinsite savo puslapio veikimą, kuo labiau pritaikydami jį vartotojui, kuris, būkime atviri, visuomet nori aiškumo ir paprastumo tiek svetainės valdyme, tiek ir informacijos pateikime. Tuo tarpu Juodosios skrybėlės metodas kai kuriais atvejais pavadinamas tam tikru bandymu apeiti sistemą, norint pasiekti itin greitų rezultatų. Jeigu naudosite šį metodą, sulauksite labai greitų rezultatų, tačiau turėkite mintyje, jog jūsų svetainė gali susilaukti baudos arba jos veikla netgi gali būti nutraukiama. Automatizacija, nuolatinis vadinamojo spam’o ar dvigubo turinio siuntimas, pastangos sustabdyti konkuruojančių kompanijų veiklą, naudojant įvairias melagingas naujienas, neteisėtas turinio bei nuorodų naudojimas puslapiuose, kurie apie tai nieko nežino,— visa tai ir panašūs dalykai yra priskiriami Juodosios skrybėlės technikai.

Taigi, dabar, kai jau žinote apie šias dvi visiškai skirtingas SEO strategijas, galite pasirinkti, kurią naudoti ir taikyti norėtumėte labiau. Ne paslaptis, jog rizikuoti mėgstančių kompanijų vis dar atsiranda, ypač kai žinoma, jog rezultatai pasiekiami kur kas greičiau, tačiau Juodosios skrybėlės strategija ne veltui taip vadinama. Mūsų patarimas tik toks: dirbkite taip, jog būtumėte patenkinti ne tik pasiektais rezultatais, bet ir tuo, kaip jums pavyko jų pasiekti, net jeigu kai kuriais atvejais tai ir reikštų šiek tiek ilgesnį procesą.

Leave a Reply